Voeg je koptekst hier toe
When digital becomes human
€29,99
Klantenrelaties in de toekomst zijn digitaal en menselijk. Steven van Belleghem hoopt dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting de ideale klantenrelatie te bewegen.
Beschrijving
Klantenrelaties in de toekomst zijn digitaal en menselijk. Iedereen praat vooral over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Steven van Belleghem hoopt dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting de ideale klantenrelatie te bewegen. Deze evolueert elke dag. Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun strategie. Het boek is ook interessant voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?
Willem Korsten –
Aangenaam boek